HTML

utó

Friss topikok

  • gond/ol/a: na végre, újra sikerül belépni (2021.07.24. 09:20) por és lomb
  • gond/ol/a: @Rozsa T.: lányom legújabb verskötetének a cime éppen: Anna visszafordu;)(Karenia ANna természetes... (2017.12.17. 01:20) gyönyörű szerelmeim
  • gond/ol/a: hova tűntek az avatarok amúgy idén is voltam a koncertjén, a napokban...egyre jobb és szebb a hege... (2017.07.29. 01:08) hegedűkoncert a zenepavilonban
  • gond/ol/a: milyen érdekes, épp most került elő nagymamám egy 1952-ben irt levele, amiben a zenéről irja , s a... (2017.07.15. 20:28) sorszerűségek Csajkovszkij koncert körül
  • gond/ol/a: már csak online :( (2016.08.17. 00:41) a ligetben

Címkék

. (1) álom (1) betegség (1) Budapest (2) Címkék (5) élet (1) elmélkedés (26) épitészet (1) epizód (6) eset (3) festők (1) fi (1) film (6) fotó (6) halál (1) irás (1) irodalom (9) Isten (1) József (2) kapcsolatok (15) képzőművészet (5) kiállitás (2) kiállítás (4) könyv (6) könyvtár (2) lányom (8) Makó (21) Makovecz (2) Maros (3) múlt (11) múzeum (3) rádió (1) Radnóti (1) számitógép (1) Szeged (5) szinház (1) tánc (2) természet (7) történelem (4) vers (20) zene (6) zsidóság (6) zsinagóga (4) Címkefelhő

makói történet

2013.04.30. 23:02 gond/ol/a

p1110307b_1367355636.jpg_500x666

 

"nem Pesten történt, amit hallotok.

Ott ily (...) dolgok nem történnek."

makói a történet

egy csekket adtam fel a postán, a maradék 500-asból meg vettem egy Élet És Irodalmat, ami a könyvtárnak nem jár, és amúgy is vadászni kell rá... most Roskó Gábor miatt vettem meg, főleg, mert ő tiszteletbeli makóinak is számit egyrészt, másrészt az ő grafikáival van most tele az ÉS, egy padra (a posta oldalán levő Múzsák Kertjénél) ültem le, beleolvasni a lapba (Roskó szövegét is érdemes elolvasni most! ugyanaz mint enigmatikus szöveges állatajzai... nem lettem jobbkedvűbb tőle, csak a a véleményazonosság megkönnyebbültségét elég nehéz helyzetünkről -éreztem...) szemben velem a Hagymaház oldalán az óra majdnem 6-ot, és 32 fokot mutatott, alatta meg a MAKÓI NYÁR - programplakát (junius végétől kezdődő zenés műsorhirdetéssel), de lám ,máris nyári idő van... szédülök is eleget tőle (is)... Némi öntanakodás után szántam rá magam, hogy visszamenjek a bicklimért a túloldalra, és elkarikázzak a Sparba (kb 1km-re) (főleg a kiégett égőt pótolni, ha ugyan van még régifajta....félek minden újtól, mégha "energiatakarékos" is - a saját energiáimmal se tudok spórolni, úgyhogy csak elkarikáztam, ha már fáradtan is. A Spar környékén rengetegen,,, vigyázni is kell egész úton is, hogy én ne, vagy engem ne üssenek el. (délelőtt madnem neki is hajtottam egy autónak, jobbra, miközben balra néztem, megállnak -e az autók a körforgalomnál, a zebránk előtt.)

A Sparnál, a kocsiknál, összefutottam kedvenc "gyógyszerészemmel" - aki - feltűnt- 3 napja szabadságon, megkonzultáltam a szédülés elleni betaserc eredményességét vagy eredménytelenségét, aztán mikor tényleg ki akartam nyitni egy pénztárcámból kivett huszassal a kocsit, sehol se találtam a fehér pénztárcámat.El nem szórhattam, a táskámban viszont nem volt...

Nosza, vissza a padhoz, ahol ültem, hát már messziről láttam a sötétbarna padon azt a fehér valamit, ami valóban a pénztárcám volt, méghozzá félig nyitva, gondoltam hátha hiányzik belőle az a másfél ezer forint, ami benne maradt, de legalább a személyes dolgaim megmaradtak (a csekk, a könyvtári igazolvány , pár névjegy, az agykontroll igazolványom, lányom érettségi tabló fotója....), kinyitottam hát, és benne volt,minden, még a pénz is...

hát erre mondtam, hogy ilyen dolgok, csak itt történhetnek... "e kis vidéki városban", Makón...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lineas4.blog.hu/api/trackback/id/tr995258581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása