HTML

utó

Friss topikok

  • gond/ol/a: na végre, újra sikerül belépni (2021.07.24. 09:20) por és lomb
  • gond/ol/a: @Rozsa T.: lányom legújabb verskötetének a cime éppen: Anna visszafordu;)(Karenia ANna természetes... (2017.12.17. 01:20) gyönyörű szerelmeim
  • gond/ol/a: hova tűntek az avatarok amúgy idén is voltam a koncertjén, a napokban...egyre jobb és szebb a hege... (2017.07.29. 01:08) hegedűkoncert a zenepavilonban
  • gond/ol/a: milyen érdekes, épp most került elő nagymamám egy 1952-ben irt levele, amiben a zenéről irja , s a... (2017.07.15. 20:28) sorszerűségek Csajkovszkij koncert körül
  • gond/ol/a: már csak online :( (2016.08.17. 00:41) a ligetben

Címkék

. (1) álom (1) betegség (1) Budapest (2) Címkék (5) élet (1) elmélkedés (26) épitészet (1) epizód (6) eset (3) festők (1) fi (1) film (6) fotó (6) halál (1) irás (1) irodalom (9) Isten (1) József (2) kapcsolatok (15) képzőművészet (5) kiállitás (2) kiállítás (4) könyv (6) könyvtár (2) lányom (8) Makó (21) Makovecz (2) Maros (3) múlt (11) múzeum (3) rádió (1) Radnóti (1) számitógép (1) Szeged (5) szinház (1) tánc (2) természet (7) történelem (4) vers (20) zene (6) zsidóság (6) zsinagóga (4) Címkefelhő

hát...

2013.04.29. 22:57 gond/ol/a

p1110296b_1367267803.jpg_500x666

hát...nem volt valami jó napom. pedig nagy része a rég óta vágyott Szegeden telt el...

már rosszul kezdődött, amikor a korai ebédelésem után, az utcai teraszról (ami most nem volt valami nyugalmas, egy közeli épitkezgetés miatt-  a lépcsőn felügyeskedve, az ajtóban, a tálcáról leröpült a teás üvegem és darabokra tört a kövezeten... Mondták is, hogy ma már ne csináljak semmit, ha már ilyen rossz napom van - mint mondtam.Dehát még annyira az eleje volt... És fogtam magam, bementem a busszal Szegedre, ahol már vagy egy éve nem voltam,csak átutazóban.Hát most a nosztalgiámmal jól szembenézett a valóság...

 

a REÖK ben nem tudtam megnézni a MIRO kiállitást, csak az én hibám volt, hiszen tudhattam volna, hogy hétfő - múzeumi szünnap...

de a többi csalódás nem rajtam múlt...

semmit nem talátam meg, ami miatt érdemes volt régebben bejönni...

az áruház földszintjén a papirosztályt, a Kárászon a Gulácsi Galériát, egy kis szegedi könyvesboltot se (se a Bálint Sándort, de a Sik Sándort), se a fényképezőgépjavitót,

a Kárászon majdnem nekem jött egy suhanc, akinek a "budapesti egyetemistá"nak mondott (lóditott) barátja már másodszor szólitott le, hogy valami illatot próbáltasson ki velem, az Acapellában a mögöttem levő asztalnál levő hangos társaságból a mögöttem ülő, csak úgy, hanyagul majdnem ráterpeszkedett és hátraesett az asztalomra... (amúgy németek voltak)

ráadásul megint megkörnyékezett a forgószédülésem..

azért még elmentem a közeli DÉMÁSZ épületbe, nemrég még ott volt ismerősünk fotókiállitása (de már lekéstem azt. úgy teik az idő...),egy csupa hátból álló modern kiállitst néztem meg, s hát meg kellett állapitanom, hogy a sok hát közt egyetlen egy volt igazán szép és élménykeltő, a kiállitó udvar állandó szobra....

hát nem csak a művek közt, az egész városra vonatkozóan tűnt úgy, hogy "a régi jobb volt"....

12 komment

Címkék: kiállítás Szeged

A bejegyzés trackback címe:

https://lineas4.blog.hu/api/trackback/id/tr65253436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emmausz 2013.04.30. 13:01:45

Szinte hihetetlen pechszériád volt aznap. Én viszont arra volnék kíváncsi, hogy összeszedhető volna-e ugyanennyi jó is a napodról.
Tudom, ne kíváncsiskodjak. De magadnak összegezheted, ha elszórakoztat a pozitívumok sorolása. Egyet megírtál: volt egy szépen formált hát, a szoboré. :)
Szép napot!

akimoto 2013.04.30. 14:24:06

Látom, jókor jött közbe a malőr, ami miatt nem tudtunk Szegedre utazni. Nekünk csak a lefoglalt szállást kellett visszamondani, és lekéstük Mirót. Viszont megállíthattuk volna a forgószédülésedet, ha véletlenül összefutunk.
Lesznek jobb napok, meglátod!:)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2013.04.30. 15:33:56

emmausz:"hát2, miután előző nap voltam agykontrollon és határoztam el a pozitiv szemléletet végre, számomra is megdöbbentő volt ... persze, mondhatnám, hogy gyönyörűen sütött a Nap, egész buszuton elbeszélgettem valakivel, akiről kiderült, hogy ismer régről, mert a házunk szomszédságában volt a munkahelye,(vagy 40 éve), a Dóm és a Tisza-part ugyanolyan volt, mint régen, lányom épp akkor hivott fel, amikor nyugodtan tudhattam beszélni vele, egy áruházi padon, a fagyi és a kávé is nagyon finom volt, a pincéreek kedvesek, a galambok is akik megették a kekszemről lehullott csokit,, hááát, nagyon kellene törni a fejem több jón...:) vagy "akinek ennyi jó kevés, azt érje gáááncs és megvetés"(?) :)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2013.04.30. 15:36:46

akimoto: lehet , hogy nektek szerencsésebb napotok lett volna!Miro 5-ig megnézhető! Én még reménykedem. (a plakátját már láttam, le is fotóztam:)Hát a szédülésem hálás lennék ha megállitanátok, mondjuk távolból is lehetne, nem?:)

akimoto 2013.04.30. 16:00:57

Igen! Lehetne! Mármint megállítani. (Kiszállni se kell...:)
A füled és a halántékod között a mutatóujjaiddal tapogass ki egy pontot,egy pici mélyedés van ott. Erős nyomással körkörösen masszírozzad. Pár perc múlva jobb lesz.
Ha nem használ, tudok másik manővert.

Nem utazunk mostanában. Hová viszik Mirot?

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2013.04.30. 20:21:32

:) távgyógyitásra gondoltam... lusta vagyok még masszirozni is. Meg álmos, egész nap...

nem tudom, hova viszik Mirot? Utána akatok menni?:)

akimoto 2013.04.30. 22:29:31

Talán másik magyar városba viszik, akkor lehet szó róla.

Ha nincs erőd, nem baj. Feküdj nyugodtan, lazíts és idézz egy közeli jó eseményt magad elé, mint a moziban. Mire vége a saját filmednek, elmúlik a szédülés, fejfájás, nyugtalanság.
(Különben én is álmos vagyok egész nap.)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2013.04.30. 22:56:45

...nem képzelek filmeket, hanem azokat nézek... (tévében:)Nem szédülök azért folyton, meg nem is vagyok álmos mindig, csak nyafogok...:))(de azért nem lóditok!)

akimoto 2013.04.30. 23:05:46

Értem én, hogyne.
Mindenféle nyafogást készséggel meghallgatok.

Nemrégen kitöltöttem egy személyiségtesztet. Az jött ki, hogy menjek védőnőnek. Előttem az élet, nem igaz? :)))

akimoto 2013.04.30. 23:38:11

Igen. Amennyire tőlem telik.

Most beveszem az altatómat, sajnos, rászoktam.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2013.05.01. 06:37:05

...de ha "egésznapálmosvagy", akkor miért szedsz altatót?!:)vagy épp estre már nem?!:(
süti beállítások módosítása