HTML

utó

Friss topikok

  • gond/ol/a: na végre, újra sikerül belépni (2021.07.24. 09:20) por és lomb
  • gond/ol/a: @Rozsa T.: lányom legújabb verskötetének a cime éppen: Anna visszafordu;)(Karenia ANna természetes... (2017.12.17. 01:20) gyönyörű szerelmeim
  • gond/ol/a: hova tűntek az avatarok amúgy idén is voltam a koncertjén, a napokban...egyre jobb és szebb a hege... (2017.07.29. 01:08) hegedűkoncert a zenepavilonban
  • gond/ol/a: milyen érdekes, épp most került elő nagymamám egy 1952-ben irt levele, amiben a zenéről irja , s a... (2017.07.15. 20:28) sorszerűségek Csajkovszkij koncert körül
  • gond/ol/a: már csak online :( (2016.08.17. 00:41) a ligetben

Címkék

. (1) álom (1) betegség (1) Budapest (2) Címkék (5) élet (1) elmélkedés (26) épitészet (1) epizód (6) eset (3) festők (1) fi (1) film (6) fotó (6) halál (1) irás (1) irodalom (9) Isten (1) József (2) kapcsolatok (15) képzőművészet (5) kiállitás (2) kiállítás (4) könyv (6) könyvtár (2) lányom (8) Makó (21) Makovecz (2) Maros (3) múlt (11) múzeum (3) rádió (1) Radnóti (1) számitógép (1) Szeged (5) szinház (1) tánc (2) természet (7) történelem (4) vers (20) zene (6) zsidóság (6) zsinagóga (4) Címkefelhő

egyértelmű

2014.02.15. 20:28 gond/ol/a

a kedves pincér mindig megkérdi: "hogy tetszik lenni"... , és nem csak udvariasságból, mert érdeklődve választ is vár:én általában (sajnos) panaszkodni szoktam, öregesen, hol erre, hol arra, (ez fáj, az fáj)szinte mindig, de most, magam is elcsodálkoztam (bár tegnap , a lakásban, a küszöbben térdre zuhantam, és még mindig sajog...), de azt mondtam, kis tétovázás után, kinézve a z ablakon a havas tájra, hogy tulajdonképpen jól, vagyok...  igen jól vagyok... erősitettememeg a választ, közben kinézve az ablakon a havas, kicsit hófuvásos tájra, ő ezt látva még inkább elcsodálkozott a mondatomon. Igen, jól vagyok, az idő ellenére, sőt, mert ez legalább egyértelmű: ha tél van legyen tél. télen tél... (s nem nyár)... A pincér megismételte a szót, bólogatva:egyértelmű... mintha megtetszett volna neki (bár 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lineas4.blog.hu/api/trackback/id/tr205781010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása