HTML

utó

Friss topikok

  • gond/ol/a: na végre, újra sikerül belépni (2021.07.24. 09:20) por és lomb
  • gond/ol/a: @Rozsa T.: lányom legújabb verskötetének a cime éppen: Anna visszafordu;)(Karenia ANna természetes... (2017.12.17. 01:20) gyönyörű szerelmeim
  • gond/ol/a: hova tűntek az avatarok amúgy idén is voltam a koncertjén, a napokban...egyre jobb és szebb a hege... (2017.07.29. 01:08) hegedűkoncert a zenepavilonban
  • gond/ol/a: milyen érdekes, épp most került elő nagymamám egy 1952-ben irt levele, amiben a zenéről irja , s a... (2017.07.15. 20:28) sorszerűségek Csajkovszkij koncert körül
  • gond/ol/a: már csak online :( (2016.08.17. 00:41) a ligetben

Címkék

. (1) álom (1) betegség (1) Budapest (2) Címkék (5) élet (1) elmélkedés (26) épitészet (1) epizód (6) eset (3) festők (1) fi (1) film (6) fotó (6) halál (1) irás (1) irodalom (9) Isten (1) József (2) kapcsolatok (15) képzőművészet (5) kiállitás (2) kiállítás (4) könyv (6) könyvtár (2) lányom (8) Makó (21) Makovecz (2) Maros (3) múlt (11) múzeum (3) rádió (1) Radnóti (1) számitógép (1) Szeged (5) szinház (1) tánc (2) természet (7) történelem (4) vers (20) zene (6) zsidóság (6) zsinagóga (4) Címkefelhő

eltűnések

2014.02.12. 02:49 gond/ol/a

imgb_1392288961.jpg_360x426

anyu 25 éve ezen a napon ment el... már nem tudtunk elmenni mi, meglátogatni őt a kórházban, mert épp a hozzá készülődés közben jött a szörnyű, hivatalos távirat a halálhirével, az ő nevére...igy csak olvasás közben jöttem rá mi is ez, és a lányom (ekkor 4 éves volt) csak arra emlékszik, hogy egy olyan erejű zokogásba kezdtem, ami végtelennek tűnt, mitha sose akarnám abbahagyni... hát igen... sokszor ő vigasztalt , és mondta is, hogy ő csak azért nem sir, hogy engem tudjon vigasztalni...

már 25 éve, és szinte nincs nap, hogy eszembe vagy inkább szivembe nem jutna.Talán jobban is mint életében. A hiányával van jelen...

két napja róla is álmodtam.  rosszat. heves szivdobogásra riadtam fel belőle. eltűnt. nem találtuk. lányommal kerestük.a furcsa az volt, hogy volt egy olyan mozzanat, amikor keresése közben valami olyat hallottunk róla, ami inkább rám utalt... ugyhogy egy kicsit egymásba mosódtunk. ő tűnt el. de mintha én is...(?) illetve én. lányom anyjaként.(mintha ő engem keresett volna, én meg az én anyám... hiszen az ő feltételezésében pl telefonhasználat volt, ami anyunak még nem volt.)

nem szoktak rémálmaim lenni, de ilyen eltűnéses, riadalmas nem most először... pedig hát eltűnűnk..."lassan, hirtelen" .."mint erdőben a vadnyom'", ahogy a költő mondta.Ifjúságunk, e  zöld vadont öröknek hisszük, aztán hallgatjuk a száraz ágak zörgését...

anyu 81 volt akkor, én most 71. lassan összeérünk...

(a fotón anyu 71...(én még csak 36)

 

 

 

 

 

3 komment

Címkék: vers álom elmélkedés múlt kapcsolatok lányom

A bejegyzés trackback címe:

https://lineas4.blog.hu/api/trackback/id/tr915810436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klári Bodó 2014.02.12. 15:09:15

Nem lehet belenyugodni, hogy nincs. Az álom is, még ha rossz is, erről szól.
(Aki már elveszítette az édesanyját,tudja.)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2014.02.13. 01:46:42

hát persze, hogy nem. Lányom el se akarta hinni, hogy már 25 éve, hiszen folyton beszélünk róla,, mintha itt lenne köztünk. (tán itt is van?.. és nem tűnt el? csak nem érzékeljük úgy...)

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2014.02.13. 11:23:38

a fenti fotón, 1979 nyarán, anyu olyan idős, mint én most.... (direkt ilyet kerestem ki a foarchivumomból)...1979-ben, a fürdőben vagyuk (nagyon szeretett dajárni!9 (ebben az évben mentem férjhez, a fotót (akkor még)leendő férjem készitette)
süti beállítások módosítása