HTML

utó

Friss topikok

  • gond/ol/a: na végre, újra sikerül belépni (2021.07.24. 09:20) por és lomb
  • gond/ol/a: @Rozsa T.: lányom legújabb verskötetének a cime éppen: Anna visszafordu;)(Karenia ANna természetes... (2017.12.17. 01:20) gyönyörű szerelmeim
  • gond/ol/a: hova tűntek az avatarok amúgy idén is voltam a koncertjén, a napokban...egyre jobb és szebb a hege... (2017.07.29. 01:08) hegedűkoncert a zenepavilonban
  • gond/ol/a: milyen érdekes, épp most került elő nagymamám egy 1952-ben irt levele, amiben a zenéről irja , s a... (2017.07.15. 20:28) sorszerűségek Csajkovszkij koncert körül
  • gond/ol/a: már csak online :( (2016.08.17. 00:41) a ligetben

Címkék

. (1) álom (1) betegség (1) Budapest (2) Címkék (5) élet (1) elmélkedés (26) épitészet (1) epizód (6) eset (3) festők (1) fi (1) film (6) fotó (6) halál (1) irás (1) irodalom (9) Isten (1) József (2) kapcsolatok (15) képzőművészet (5) kiállitás (2) kiállítás (4) könyv (6) könyvtár (2) lányom (8) Makó (21) Makovecz (2) Maros (3) múlt (11) múzeum (3) rádió (1) Radnóti (1) számitógép (1) Szeged (5) szinház (1) tánc (2) természet (7) történelem (4) vers (20) zene (6) zsidóság (6) zsinagóga (4) Címkefelhő

menni kell-e?

2013.09.16. 08:59 gond/ol/a

p1140168b_1379315363.jpg_350x466

úgy terveztem, a Hagymafesztivál előtt, amin fellépett Gerendás Péter is , hogy elvszem aMemento c. lemezét, dedikáltatni, különös tekintettel a Százéves pályaudvar c. dalra,("Vannak idők , mikor menni kell...)aminek melódiájától, szövegétől régóta nem tudok szabadulni, annyira a fülembe-szívembe mászott, hogy annak idején, mikor megjelent, napokig mást se hallgattam...

 https://www.youtube.com/watch?v=mRElWFVNN50

csakhogy most nem találtam meg a régi  CD-t... (ez egy újabb felvétel)

https://www.youtube.com/watch?v=be8uIcsiMDk

Aztán évekkel később , mostanában, megjelent egy nagy port kavaró levele a fb-on, ami szerint el fog menni... 

Aztán eltelt pár hónap...

És most itt koncertezik (nem ment el mégse?)... Gondoltam megkérdem tőle...dedikálás közben... akkor hát mégse kell menni?

De aztán erre nem volt szükség, elhangzott ugyanis egy új dal , az új lemezről , válaszként akár :

https://www.facebook.com/gonda.julia.7/posts/10152207045371562?notif_t=like

Hogyha elhagyod otthonod, ahova születtél

Egy tenyérnyi anyaföldet az útra elvigyél

Hogyha elhagyod otthonod, ahova születtél

Képe egy életen át, végig elkisér,

...A Szajna-parton is keresed az otthagyott vén_Dunát...

Hát igy van ez...

Az új CD egy új (önéletrajzi) könyvben jelent meg (Ma van csak a hivatalos bemutatója ):
"Gitáromba kapaszkodva"

Végül is ezt dedikáltattam:

"Julinak, szeretettel"...irta bele Gerendás...

de a Szép Juliát https://www.youtube.com/watch?v=a2gzGxwQk0Y

én is énekeltem még a koncerten, előtte, "vele", ahogy felszólitott bennünket a közös éneklésre

a rövid felvételen hallatszik az én hangom is a fényképezőgépem fölül...:) (Szép? Julia? talán rád se ismernék..:)

talán rám se ismernél

de maradok, aki, s ahol

mindjárt kibiciklezek a Maros-partra megnézni (Szajna helyett)Marost (elbúcsúzni tőle télre)... (unokabátyám épp itt van Kanadából, ő már megtette, mióta  56 után elment, 54. alakalommal - vissza-visszajárva)

(s jut eszembe: én  még a tengerparton is a Marost emlegettem... ami lehet , hogy túlzás, de a Maros partján születtem.... ott az "otthonom"...)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lineas4.blog.hu/api/trackback/id/tr515510588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása