HTML

utó

Friss topikok

  • gond/ol/a: na végre, újra sikerül belépni (2021.07.24. 09:20) por és lomb
  • gond/ol/a: @Rozsa T.: lányom legújabb verskötetének a cime éppen: Anna visszafordu;)(Karenia ANna természetes... (2017.12.17. 01:20) gyönyörű szerelmeim
  • gond/ol/a: hova tűntek az avatarok amúgy idén is voltam a koncertjén, a napokban...egyre jobb és szebb a hege... (2017.07.29. 01:08) hegedűkoncert a zenepavilonban
  • gond/ol/a: milyen érdekes, épp most került elő nagymamám egy 1952-ben irt levele, amiben a zenéről irja , s a... (2017.07.15. 20:28) sorszerűségek Csajkovszkij koncert körül
  • gond/ol/a: már csak online :( (2016.08.17. 00:41) a ligetben

Címkék

. (1) álom (1) betegség (1) Budapest (2) Címkék (5) élet (1) elmélkedés (26) épitészet (1) epizód (6) eset (3) festők (1) fi (1) film (6) fotó (6) halál (1) irás (1) irodalom (9) Isten (1) József (2) kapcsolatok (15) képzőművészet (5) kiállitás (2) kiállítás (4) könyv (6) könyvtár (2) lányom (8) Makó (21) Makovecz (2) Maros (3) múlt (11) múzeum (3) rádió (1) Radnóti (1) számitógép (1) Szeged (5) szinház (1) tánc (2) természet (7) történelem (4) vers (20) zene (6) zsidóság (6) zsinagóga (4) Címkefelhő

papirok és emberek

2014.01.11. 01:47 gond/ol/a

összeszedegettem az orvosi leleteimet, beutalókat, hogy végre lejárt az időpontra várakozás, csak épp azt a legújabb beutalót nem találom, amivel kértem telefonon már hetekkel ezelőtt az időpontot és , emlékszem még rá is irtam, meg a noteszomba is át... de a beutaló sehol (dehát nem lehet baj, benne vannak a gépben az előzmények, nem olyan rég voltam ott - nyugtatom magam.)... pont időben odaérek a reumatológiára, ahol viszont 5 perc múlva nem engem szólitanak, mondván előbb még csak az volt itt akit, de hát én pontosan jöttem, na jöjjek azaz, dehogy is, adjam előbb a papirokat, mármint a beutalót, az a fő, anélkül szóba se állnak velem...hát az nincs - mondom, s már küldenek is el, akkor, hiába jártam itt korábban (igaz azóta már az a (kedves) orvos sincs itt... másokkal együtt, mindenki menekül, már a kórház se a városé, hanem egy másikhoz csatolták),nem hajlandók gyógyitani, csak a papirt akarják... tőlük akár meg is dögölhetnék, fut ki a számon az erős és durva szó, de annyira dühbe gurit  ez az emberrel, bajával nem törődés, ez a embertelen papirközpontúság...mert emlékszem még azokra az időkre , amikor egy orvos mosolyával is meg lehetett gyógyulni ... papir nélkül... no, bár igaz, hogy nehezen mozgok, hiszen épp azért vagyok itt, el kell kerekeznem a háziorvosomhoz hozni egy újabb papirt... azzal már fogadnak. egy óra múlva. Odaadom a többi leletet is, belemélyed a doktornő, közben miért is mondanám a régi papirokhoz képest újabb panaszaim... én nem is tudok beszélni úgy, ha nem figyelnek rám teljesen, megszoktam 30 évnyi tanitásom alatt a figyelmet (oda-vissza)...de azért kicsit meg is vizsgál később (úgy ver közben hátba, hogy azóta is érzem),, leméri , hogy hány cm-t ,mentem össze...ad egy gyógyszert, a csontritkulásra, amit a korábbi orvos irt fel először, ő most 3 hónapra elegendőt, de ha fogorvoshoz megyek, ne szedjem (mióta készülök oda!).káros következményei lehetnek.. akkor inkább más kéne (de már megvan a recept, nem változtat, kapok beutalót laborba, röntgenre, .. menjek időpontért máris a papirral, mert ott is soká kell várni időpontra, csak hogy ott ér a meglepetés, elveszik a "papirt".. és közben kérdik (kódnak?) a születési számom, mondom 1943 január 11, illetve szakszerübbre javitanám 0111.. az asszisztensnő mosolyogva rámnéz (nem a papirba) és azt mondja: boldog születésnapot! először nem is értem (annyira el lettem már személytelenitve a papirzűrökkel), hogy mi van... még ő mondja, hát holnap van a születésnapja. Azaz már ma.. nagyon köszönöm...ez volt a legmeghatóbb születésnapi köszöntőm, ebben a bürokratikus, személytelenitett világban. (az már csak zárójeles folytatás, hogy azt mondta, hogy máris megröntgeneznek... . úgyhogy még ajándékot is kaptam:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lineas4.blog.hu/api/trackback/id/tr955752153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emmausz 2014.01.11. 07:24:47

Sok-sok további szép ajándékot, és kedves embereket! Ad multos annos! Boldog születésnapot!

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2014.01.11. 08:57:29

köszönöm szépen! ime, máris egy közülük...:)
süti beállítások módosítása